http://www.flickr.com/photos/asjake/114168332/
Send via SMS
lilled(beez)2

märts 28, 2007

Bobbin lace

Sel aastal on Pärnus tulemas järjekordne niplispitsi näitus, seega olen vahepeal hakanud rohkem niplamisega tegelema, sest tahan midagi uut sinna esitamiseks saata. See on aga väga aega nõudev käsitööliik :) . Selle aasta teemaks on kott ja idee on mul juba olemas, aga hetkel on tegemisel Madonna, mille ma alustasin tegelikult juba üle-eelmisel sügisel.
Vahepeal on veel toimunud Niplispitsi Seltesi koosolek ja õpituba. Juhendajaks oli Olga Narvast, kes õpetas meile vene pitsi. Igaüks tegi omale ühe kevadlillekese.


Minu lilleke, mille ma lõpetasin alles kodus ja teiste lillekesed minu pooliku töö kõrval

Sildid:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

The lace is beautiful! I hope you enjoyed SP9.

2:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Very beautiful! Congratulations.

2:46 PM  

Postita kommentaar

<< Home