http://www.flickr.com/photos/asjake/114168332/
Send via SMS
lilled(beez)2

september 20, 2006

Silk ribbon embroidery and bags.

Minu armas kutsikas vajab nüüd väga palju hoolitsemist ja tähelepanu, aga ma ikka püüan ka käsitööd teha, sel ajal kui ta puhkab. Ja vahepeal olen siis tikkinud päris ehtsate siidpaeltega tikandi. See oli mu esimene tõsine katsetus ja see tikand läheb karbi kaanele. Siidpaeltega on ikka väga mõnus tikkida, ei anna võrreldagi atlaspaeltega. Ja kaks minu "firmakoti" toorikut sai ka valmis pusitud, need rändavad valmides väljamaale.

My lovely puppy needs so much attendance and attention, but I still try to do handworks while he have a rest. So I have embroidered with silk ribbons and it's so enjoyable to use this kind of ribbons. This emroidery will go on the cover of the box. And two of my "special bags" are also almost done. These bags will go abroad.

Sildid: , ,

7 Comments:

Blogger Krentu said...

Paeltikand näeb tõeliselt ahvatlev välja!

11:55 PM  
Blogger knit_knot said...

You do beautiful work!

5:57 AM  
Blogger yarnmamapanj said...

Your work is truely beautiful!

4:50 AM  
Blogger Ussicke said...

Azzaaa, missugune kuninglik paeltikand... Sinu blogi läbiv joon on elegantne maitsekus ja näha on, et tööd sa ei karda :) Ei mingeid "jämedate varrastega kiirelt valmis" fast-food värke, puha aega ja oskusi nõudvad käsitööprojektid. Inspireeriv oled!

2:42 PM  
Anonymous Anonüümne said...

hi,this blog wonderfull

8:57 AM  
Anonymous Anonüümne said...

your bags super

8:59 AM  
Anonymous Anonüümne said...

väga ilus tikand on. kas ma võin küsida kust sa ehtsaid siidpaelu leidsid? ma ise ei oel kohanud üheski tallinna poes :(

10:23 AM  

Postita kommentaar

<< Home