http://www.flickr.com/photos/asjake/114168332/
Send via SMS
lilled(beez)2

september 12, 2006

Clooney




Paar päeva tagasi tuli minu juurde elama selline tore kutsu. Ameerika buldog on koeratõuks. Koera pole mul varem olnud ja Clooney eest hoolitsemist ei anna võrreldagi kassi ja jänese eest hoolitsemisega. Nagu väikese lapsega ja käsitööd saab teha ainult siis kui ta magab.

Some days ago I got Clooney. The dog breed is American buldog. I didn't have dogs before and now I see that the dog needs much more care than the cat or rabbit. Clooney is like a child and now I can make my handwork only while he is sleeping.

Sildid:

4 Comments:

Blogger KK said...

Nii vahva kuts! Õnne!
Kas sa temaga kooli ka lähed?
Küll ta ära harjub, mina saan vabalt kutsidega koos käsitööd teha. Üks magab laua all ja teine pea kas mul süles või täpselt miu kõrval sohval:). Koerad on nii mõnusad.
Kindlasti saad palju abi kasvatajalt aga kui vajad lisainfot või uusi tuttavaid koeraomanikke, siis on olemas selline vahva paik nagu www.koertekoda.net
Jõudu, järjepidavust ja kannatlikku meelt!

3:55 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ahh kui tore koer, palju õnne!

5:47 PM  
Blogger Asja said...

Aitäh. Kooli lähen kindlasti, sest ta kasvab suureks ja väga tugevaks ja ilma koolituseta ei saaks ma siis temaga hakkama, nii ütles kasvataja. Aga kannatlikkust ja jõudu läheb mul kindlasti tarvis :)

7:30 PM  
Blogger Peter said...

Greetings from New Zealand - I love your dog photo. Saw your link on NeoWORX so thought I'd say hello.

1:15 AM  

Postita kommentaar

<< Home