http://www.flickr.com/photos/asjake/114168332/
Send via SMS
lilled(beez)2

veebruar 01, 2006

Ikka veel elus


Eelmine nädal oli väga imelik...alustades kampsuni või pontso kudumist (proovisin vaheldumisi üht kui teist, lootes, et midagigi edenema hakkab), pidin ikka ja uuesti üles harutama. Aga nädala lõpu poole hakkas asi normaalseks minema ja sai hoopis valmis selline sall. See on siis "Käsitöö" ajakirjast.

Ja selline on minu uus raamat...Kristiine "Apollost" ostetud ja mulle väga meeldib :)

Ja kotiprojektist võtan ma samuti osa...natuke on veel teha...:)

Sildid: , ,

5 Comments:

Blogger Krentu said...

Väga ilus sall! Ja pilt on ka palju parem kui ajakirjas :) Nüüd näen, et just selline sall on mul puudu :) Mul on kogu aeg see Käsitöö sall hinge peal olnud :)
Millisest lõngast Sa tegid?

7:12 AM  
Blogger Asja said...

Ise ma kudusin Novita Princess Mohairiga ja varrastega nr.6,5...nagu oli ajakirjas öeldud. Aga neljandast lõnga tokist kudusin vaid kaks viimast ringi äärepitsi ja ringvardaid nr.6,5 on suhteliselt lootusetu leida...soovitan näiteks kududa varrastega nr.6, siis peaks, ma arvan, ka kolmest lõngatokist piisama.

7:43 PM  
Blogger Krentu said...

Panen kõrva taha! :)

10:36 PM  
Blogger Elsa said...

Jee, tehke jah minu salli järele! :P Miskipärast see ajakirja-originaal seisab mul siin paraku kuidagi mahajäätuna.. ei sobi nagu kuidagi ega kuskile :|
Ajakirjas pilt küll niru, aga mulle hirmsasti see maikellukese muster muidu meeldib... Nuppe saab küll hullumoodi teha :)

12:17 AM  
Blogger Asja said...

Kuna ajakiri sai ostetud, ei saanud ma jätta seda niisama vedelema...kudusin siis selle slli. Aga, et see Elsa tehtud oli, ei teadnud,sest tegija nime ma ajakirjast ei leidnud...

9:55 PM  

Postita kommentaar

<< Home