http://www.flickr.com/photos/asjake/114168332/
Send via SMS
lilled(beez)2

detsember 26, 2005


Müts ka omaniku peas :) Et vältida mütsiääre keeramist (mulle ei meeldinud see , et siis paistis kole pahem pool), kudusin mütsi vähema arvu silmustega kui muidu pidi olema. Tulemusega olen rahul, mütsi omanik ka.
Lätlastel ka nüüd oma käsitööajakiri olemas, detsembris ilmus 3. number. Formaadilt A5, ilmub iga kuu ja eesti rahas maksab pisut üle 20 eeki. Hea on see, et juhendid on nii läti kui ka vene keeles. Siin on siis väike ülevaade ajakirja sisust.

Sildid: ,

5 Comments:

Blogger Helen said...

mul miski varasem number sellest ajakirjast olemas (suvine) - päris ajsalik..

10:56 AM  
Blogger Maret said...

Kust seda ajakirja saab? Ainult Lätist?

9:38 AM  
Blogger Asja said...

Lätist vist ainult jah...ja see ajakiri on mingi variant(tõlge) Leedu samasugusest ajakirjast. Leedukate oma on ainult pisut sisukam.

11:09 PM  
Blogger Elsa said...

Leedu omasid on mul olemas mõned. Aga need jälle paraku vaid leedu keeles :P Minu keeleoskusel aga ka omad piirid ;)

2:19 PM  
Blogger Steve Kenul said...

Greetings from the US, hope you have a great new 2006!!!

3:51 PM  

Postita kommentaar

<< Home